Wczytuję dane...
FAQ
  • Q: Jakie są materiały użyte do produkcji waszych produktów?

    • A: Większość naszych produktów wykonana jest z wysokiej jakości polskiej stali, gwarantującej trwałość i solidność. Szczegółowe informacje znajdziesz na stronie produktu.
  • Q: Czy wasze produkty posiadają gwarancję?

    • A: Tak, wszystkie nasze produkty objęte są gwarancją. Szczegóły dotyczące gwarancji można znaleźć na stronie każdego produktu.
  • Q: Jakie są dostępne kolory i rozmiary dla waszych produktów?

    • A: Dostępne kolory i rozmiary znajdziesz na stronie każdego produktu. Staramy się zapewnić różnorodność opcji, aby dostosować się do różnych preferencji klientów.

Pytania dotyczące Zamówień i Dostawy:

  1. Q: Jak długo trwa przetwarzanie zamówienia?

    • A: Czas przetwarzania zamówienia zależy od konkretnego produktu. Szacunkowy czas przetwarzania i dostawy dostępny jest na stronie produktu oraz potwierdzony w potwierdzeniu zamówienia.
  2. Q: Jak mogę śledzić moje zamówienie?

    • A: Po wysłaniu zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem, w którym znajdziesz link do śledzenia przesyłki. Możesz także sprawdzić status zamówienia po zalogowaniu się na swoje konto.
  3. Q: Czy oferujecie międzynarodową dostawę?

    • A: Niestety nie

Pytania dotyczące Płatności:

  1. Q: Jakie metody płatności akceptujecie?

    • A: Akceptujemy płatności kartą kredytową, przelewem bankowym oraz płatności za pośrednictwem PayU- płatności online. Szczegóły dostępne są na stronie płatności podczas składania zamówienia.
  2. Q: Czy mogę zwrócić produkt, jeśli nie spełnia moich oczekiwań?

    • A: Tak, oferujemy możliwość zwrotu produktu w określonym czasie od otrzymania zamówienia. Prosimy o zapoznanie się z naszą polityką zwrotów i wymian na stronie głównej.

Pytania dotyczące Obsługi Klienta:

  1. Q: Jak mogę skontaktować się z obsługą klienta w razie pytań?

    • A: Nasz zespół obsługi klienta jest dostępny poprzez formularz kontaktowy na stronie internetowej oraz pod adresem e-mailowym [metalfab.sklep@gmail.com] lub telefonicznie: 791 870 363
  2. Q: Czy oferujecie rabaty dla stałych klientów lub hurtowników?

  • A: Tak, oferujemy program rabatowy dla stałych klientów oraz specjalne warunki dla hurtowników. Szczegóły dostępne są  po bezpośrednim kontakcie z naszym zespołem obsługi klienta.

Jak kupować w naszym sklepie ?

Jeżeli będziesz miał problemy bądź wątpliwości związane ze złożeniem zamówienia prosimy poinformuj nas o tym.

 
Zadzwoń pod numer+48 791 870 363
 
google-site-verification: google096ff8b379c23140.html

1. Jakie są materiały użyte do produkcji waszych produktów?

Większość naszych produktów wykonana jest z wysokiej jakości polskiej stali, gwarantującej trwałość i solidność. Szczegółowe informacje znajdziesz na stronie produktu.

2. Czy wasze produkty posiadają gwarancję?

Tak, wszystkie nasze produkty objęte są gwarancją. Szczegóły dotyczące gwarancji można znaleźć na stronie każdego produktu.

3. Jakie są dostępne kolory i rozmiary dla waszych produktów?

Dostępne kolory i rozmiary znajdziesz na stronie każdego produktu. Staramy się zapewnić różnorodność opcji, aby dostosować się do różnych preferencji klientów.

4. Jak długo trwa przetwarzanie zamówienia?

Czas przetwarzania zamówienia zależy od konkretnego produktu. Szacunkowy czas przetwarzania i dostawy dostępny jest na stronie produktu oraz potwierdzony w potwierdzeniu zamówienia.

5. Jak mogę śledzić moje zamówienie?

Po wysłaniu zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem, w którym znajdziesz link do śledzenia przesyłki. Możesz także sprawdzić status zamówienia po zalogowaniu się na swoje konto.

6. Czy oferujecie międzynarodową dostawę?

Niestety nie.

7. Jakie metody płatności akceptujecie?

Akceptujemy płatności kartą kredytową, przelewem bankowym oraz płatności za pośrednictwem platformy płatności online- PayU. Szczegóły dostępne są na stronie płatności podczas składania zamówienia.

8. Czy mogę zwrócić produkt, jeśli nie spełnia moich oczekiwań?

Tak, oferujemy możliwość zwrotu produktu w określonym czasie od otrzymania zamówienia. Prosimy o zapoznanie się z naszą polityką zwrotów i wymian na stronie głównej.

9. Jak mogę skontaktować się z obsługą klienta w razie pytań?

Nasz zespół obsługi klienta jest dostępny poprzez formularz kontaktowy na stronie internetowej oraz pod adresem e-mailowym metalfab.sklep@gmail.com lub telefonicznie: 791 870 363

10. Czy oferujecie rabaty dla stałych klientów lub hurtowników?

Tak, oferujemy program rabatowy dla stałych klientów oraz specjalne warunki dla hurtowników.